//TAKE MY HEART
..Rapuhnya Iman…
Sunday, January 16, 2011 @ 6:54 AM | 0 Comment [s]

 

Ya Allah..berdosa nye aku..pe yg aku dah buat ni… balik je dr kuliah td aku xtw knp hati ni rase skttt sgt1001..xboleh nk thn..

smpai blk..semuanye ak hempas..astaghfirullah!! aku xmmpu nk kawal dri..aku terlalu ikutkan perasaan..aku xhiraukan kwn2 aku..muke masam mencuka..lbh dri 2 kot rsenye! aku menangis sungguh2 sesakit pe yg aku rase!!! tp kenapa?? Ya Allah..berdosenye aku..cepat2 aku tenangkan dr blk..

pujuk hati..istighfar. Subhanallah..Allah nk uji aku..tp knp aku xkuatkan dri..tp aku turutkan bisikan syaitan..nauzubillah..

sabar_itu_separuh_daripada_iman___450_x_450terusku pujuk hati ni…maafkan aku wahai sahabat..

moga ape yg jadi hari ni dpt aku jadikan pengajaran..baiki kelemahan diri..sedar yg iman ni terlalu lemah hingga memudahkan syaitan tuk membisikkan kejahatan..bantulah aku ya Allah!!! lemah sungguh hambamu ini!!

lagu ni banyak membangkit semangat aku..selalu menyedarkan bahawa kesedihan hari ni bkn untuk selama-lamanya…tuk semua..’patah hati’ =)


Older Post | Newer Post


Photobucket

Assalamualaikum..1st of all i'm nur husna:)
nice 2 meet u guys.this is my own blog dats i wrote many story about my journey or sharing smthg moment..
and all of its i'll dedicate 2 all my followers,so keep vsiting my blog 2 kno smthg new dats i want 2 share:)..
barakallahufikum!!

  



Story About Stuff Links






This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.
about------