//TAKE MY HEART
:: kUllu 'am wa aNtum biKhair ::
Sunday, January 1, 2012 @ 4:13 AM | 0 Comment [s]

Welcome Myspace Comments

SELAMAT TAHUN BARU ...

alhamdulillah,syukur kehadrat ilahi kita masih diberikan kesempatan untuk bernafas dan berpijak di bumi Allah ini. Semuanya di luar kuasa manusia,siapa taw dalam keadaan kita yang sedang sihat walafiat ni,tiba2 Allah tarik nafas kita..sume tu xmustahil tuk terjadi..

''di mana jua kamu berada, maut akan mendapatkan kamu (bila sampai ajal), sekalipun kamu berada Dalam benteng-benteng Yang tinggi lagi kukuh. dan kalau mereka beroleh kebaikan (kemewahan hidup), mereka berkata: "Ini adalah dari sisi Allah", dan kalau pula mereka ditimpa bencana, mereka berkata:" ini adalah dari (sesuatu nahas) Yang ada padamu". <an-nisa' : 78>
oleh itu,di atas kesempatan yang allah berikan kepada kita,mari lah kita terus beramal dan tingkatkan azam untuk berubah ke arah yang lebih baik dari sebelum2 ni. If azam2 kita yang lepas kita xdpt laksanakan..jgn putus asa..forwadkn ke tahun bru ni :) tapi jgn pula selalu forward azam yang lepas2..e2 tandanya azam kita xpenah tercapai..huhu! so,ape tggu lg,laksanakn dari sekarang!!






Older Post | Newer Post


Photobucket

Assalamualaikum..1st of all i'm nur husna:)
nice 2 meet u guys.this is my own blog dats i wrote many story about my journey or sharing smthg moment..
and all of its i'll dedicate 2 all my followers,so keep vsiting my blog 2 kno smthg new dats i want 2 share:)..
barakallahufikum!!

  



Story About Stuff Links






This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.
about------